
Stacje transformatorowe SN/nn
Zajmujemy się opracowywaniem projektów stacji ładowania, które zapewnią maksymalną ergonomiczność użytkową. Nasi projektanci wysłuchają Państwo potrzeb oraz dostosuję koncepcje adekwatnie do oczekiwań, aby uniknąć komplikacji zarówno na etapie budowy, jak i późniejszego korzystania ze stacji. Po zatwierdzeniu projektu mają miejsce działania instalacyjne obejmujące poprowadzenie okablowania, prace ziemne, rozbudowę sieci elektroenergetycznej. Stacja jest dostarczana przez naszych dostawców pod wskazaną lokalizację, w następnej kolejności konfigurujemy ją, testujemy i oddajemy do użytku.
To idealne rozwiązanie, aby szybko i w pełni naładować Twój samochód. Stacje są montowane najczęściej w garażach lub pobliskich miejscach parkingowych. Dbamy o bezpieczeństwo, ale również o wygodę użytkowania. Masz samochód elektryczny i chcesz zaoszczędzić cenny czas związany z poszukiwaniem miejsca do jego naładowania? Instalacja przydomowej stacji będzie optymalnym wyborem.
Są dedykowane do użytku przede wszystkim w pobliżu miejsc publicznych jak: centra handlowe, centra miast, hotele, szpitale, urzędy, szkoły, czy uniwersytety. Rozliczenie za usługę może nastąpić za pomocą karty płatniczej lub specjalnej aplikacji. Wolnostojące stacje dają możliwość ładowania samochodu zarówno prądem zmiennym (AC) jak i stałym (DC). Napełnianie baterii może odbywać się w wariancie wolnym (1-fazowym) lub szybkim (3-fazowym).
W momencie podjęcia decyzji o skorzystaniu z naszej oferty gwarantujemy pełen konsulting w zakresie doboru instalacji oraz wykonania przemyślanego projektu. W zależności od Państwa potrzeb budujemy stacje w różnych konfiguracjach technicznych i cenowych. Nasi doradcy pomogą określić jaka prędkość oraz moc ładowania stacji będzie optymalna, jaki typ złącza będzie konieczny do instalacji, dobiorą odpowiednie oprogramowanie do jej obsługi, czy podpowiedzą jak ubiegać się o dofinansowanie. Projekt zostanie opracowany zgodnie z aktualnie obowiązującymi standardami w zakresie parametrów urządzeń, ich wydajności, zasilania, a także bezpieczeństwa sieci energetycznej. Opracowujemy również dokładną specyfikację techniczną oraz kosztorys zlecenia.
Zasilają prądem zmiennym. Szybkość ładowania jest zależna nie tylko od stacji, ale również rodzaju samochodu. Stacje ładowania AC są w stanie naładować pojazd do 7 razy szybciej, aniżeli zwykłe gniazdko. Znajdują zastosowanie wewnątrz i na zewnątrz budynku. Z powodzeniem można je stawiać na użytek prywatny w miejscu zamieszkania, jak i na potrzeby biznesowe w swojej firmie.
Stacje szybkiego ładowania prądem stałym. To rodzaj inwestycji, która doskonale sprawdzi się w pobliżu tras szybkiego ruchu. Ta usługa zapewni ruch ze strony kierowców samochodów elektrycznych, którzy podczas drogi potrzebują uzupełnić akumulatory pojazdu. Stacje ładowania DC w tym przypadku to idealnie rozwiązanie, ponieważ pozwalają na naładowanie baterii do poziomu 80% nawet w 30 minut.
W przypadku budowy ogólnodostępnej stacji publicznej konieczne jest spełnienie wymogów formalnych regulowanych Ustawą o Elektromobilności i Paliwach Alternatywnych z 22 lutego 2018. W związku z tym wymagane jest złożenie zgłoszenia budowlanego zawierającego informację o lokalizacji stacji oraz dokument potwierdzający prawo dysponowania gruntem. Po wykonaniu instalacji konieczne jest przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej, a także badanie przez UDT. Gdy decydujemy się na budowę domowej lub firmowej stacji należy złożyć jedynie zgłoszenie budowlane. Jesteśmy do Państwa dyspozycji, jeśli chodzi o pomoc w sfinalizowaniu wszelkich formalności związanych z budową.
Po zakończeniu prac budowlanych zadbamy o właściwe uruchomienie urządzenia, a także przeprowadzimy testy wydajności stacji. Zostanie ona również odpowiednio skonfigurowana i zintegrowana z instalacją elektryczną, aby później mogli się Państwo w pełni cieszyć jej użytkowaniem, bez zamartwiania się o sprawy techniczne związane z montażem.
(1 faz.)
Stosowana najczęściej w przydomowych garażach. Łatwa obsługa, uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu pasuje do większości samochodów elektrycznych.
(1 faz.)
Czas ładowania może wynieść od 2-6h. Rodzaj stacji o takiej mocy jest najczęściej wybierany przez właścicieli samochodów elektrycznych. Warto również pamiętać, żeby dobierać moc stacji adekwatnie to mocy ładowarki samochodu, ponieważ właśnie ta druga determinuje faktyczną prędkość ładowania. Do instalacji konieczna jest pomoc elektryka.
(1 faz.)
Sprawdza się zarówno jeśli chodzi o potrzeby domowego użytku, jaki i publiczne przestrzenie np. stacje paliw, hotele, sieci handlowe. Prędkość ładowania trwa maksymalnie do kilku h.
(1 faz.)
Szybka stacja ładowania, dedykowana do użytku publicznego. Kompatybilna z większością samochodów elektrycznych. Może być instalowana nie tylko na zamkniętych powierzchniach, ale również na zewnątrz. Ładowanie odbywa się w sposób delikatny i wydajny, co wydłuża życie baterii.
(3 faz.)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse vel imperdiet purus, quis maximus libero. Pellentesque non enim auctor, interdum odio nec, volutpat eros. Maecenas elementum cursus lorem. In sollicitudin tincidunt varius. Mauris urna diam, iaculis a nisl commodo, iaculis pellentesque nibh.
(1 faz.)
(1 faz.)
(1 faz.)
(1 faz.)
(3 faz.)
W ofercie mamy cztery stacje ładowania samochodów elektrycznych zaprojektowane inżynierów cenionej firmy JB.
To urządzenia zgodne z najnowszymi światowymi trendami w zakresie elektromobilności. Pod względem parametrów i jakości wykonania konkurują ze stacjami produkowanymi poza granicami Polski.
Stacje ładowania JB są łatwe w obsłudze, nowoczesne i niezawodne. Mogą funkcjonować w wielu różnorodnych lokalizacjach – przy centrum handlowym, w pobliżu szkoły, hotelu lub biurowca, na ulicach i skwerach.
Konfiguracja każdej naszej stacji jest dostosowywana do potrzeb klientów.
STACJA ŁADOWANIA POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH 2 X 22 KW AC
STACJA ŁADOWANIA POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH 2 X 22 KW AC
STACJA ŁADOWANIA POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH 2 X 22 KW AC
PUNKT ŁADOWANIA POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH 1 X 22 KW AC
Zastosowane zabezpieczenia | Zwarciowe, przeciążeniowe, przepięciowe gr. II, różnicowoprądowe Typ B lub Typ A* + detektor prądów różnicowych, resztkowych DC* |
Bezpieczeństwo | Wyłącznik główny, szybkie wyłączenie, ograniczenie prądu ładowania „load balance”, detekcja przerwania przewo- du ochronnego PE, wbudowany moduł UPS dla podtrzymania pracy urządzeń sterowania i komunikacji w stacji, zdalna diagnostyka, dziennik zdarzeń, czujnik zaniku fazy i asymetrii napięć, wbudowany sterownik nadzorujący automatyczną pracą stacji ładowania. Możliwość zdalnego: wyłączenia, załączenia, resetu oraz wyłączenia awaryjnego całości urządzenia |
Układ blokowania gniazda/wtyczki | Automatyczne ryglowanie złącz w trakcie procesu ładowania i automatyczne odryglowanie w chwili zakończenia lub przerwania procesu ładowania |
Moce znamionowe wyjścia | 3,7 kW; 7,4 kW; 11 kW; 22 kW |
Liczba jednocześnie ładowanych samochodów | Dwa (2 x 22 kW max.) |
Obsługiwane złącza | Gniazdo stałe Typ II 16 i 32 A; złącze przenośne Typ I lub II 16 i 32 A |
Konstrukcja | Obudowa wykonana w całości ze stali nierdzewnej z możliwością malowania, wersje w innym wykonaniu do uzgodnienia |
Warunki pracy | Wbudowany automatyczny układ chłodzenia i ogrzewania stacji |
Obsługa | 10″ monitor wraz z panelem dotykowym |
Płatność | Certyfikowany zestaw płatności bezgotówkowych – karta płatnicza |
Sygnalizacja | Diody RGB sygnalizyjące stany pracy każdego z wyjść |
Rozliczenie | Wbudowane liczniki z MID dla każdego z wyjść / licznik główny* |
Komunikacja | 2 x karta SIM: GSM, GPRS, LAN, 3G, 4G, LTE |
Protokół komunikacyjny | OCPP v.1,6 |
Pomiar | Wbudowana komora dla układu pomiarowego do rozliczeń z operatorem, wraz z wymaganymi zabezpieczeniami* |
Serwis | Zdalna diagnostyka stanów, dziennik zdarzeń, zdalny reset, gniazdo serwisowe, możliwość zdalnego załączenia i wyłączenia stacji, zdalne wyłączenie awaryjne |
Dodatkowe funkcje | 10″ panel LED wraz z panelem dotykowym, certyfikowany system płatności bezgotówkowej, zdalna diagnostyka zabezpieczeń i stanów pracy, zdalny reset, załączenie i wyłączenie stacji, ograniczenie prądu ładowania, czytelny wieloję- zyczny interfejs użytkownika, sygnalizacja stanów pracy dla każdego wyjścia za pomocą RGB, lokalizator GPS, możliwość dowolnej konfiguracji wyposażenia i opcji |
Napięcie znamionowe:
400/230V AC
Częstotliwość znamionowa:
50 Hz
Maksymalny prąd znamionowy stacji ładowania:
3 x 63 A
Maksymalna wyjściowa moc stacji ładowania:
2 x 22 kW
Klasa ochronności:
pierwsza
Zakres temperatur pracy:
-20 do +50C
Stopień ochrony:
IP54
Wytrzymałość mechaniczna:
IK10
Układ zasilania:
TN-S, TNC-S
Przekrój przewodu zasilającego:
16 – 35 mm2
Wymiary:
1670 x 430 x 270 mm
Waga:
80 kg
Zastosowane zabezpieczenia | Zwarciowe, przeciążeniowe, przepięciowe gr. II, różnicowoprądowe Typ B lub Typ A* + detektor prądów różnicowych, resztkowych DC* |
Bezpieczeństwo | Wyłącznik główny, szybkie wyłączenie, ograniczenie prądu ładowania „load balance”, detekcja przerwania przewo- du ochronnego PE, wbudowany moduł UPS dla podtrzymania pracy urządzeń sterowania i komunikacji w stacji, zdalna diagnostyka, dziennik zdarzeń, czujnik zaniku fazy i asymetrii napięć, wbudowany sterownik nadzorujący automatyczną pracą stacji ładowania. Możliwość zdalnego: wyłączenia, załączenia, resetu |
Układ blokowania gniazda/wtyczki | Automatyczne ryglowanie złącz w trakcie procesu ładowania i automatyczne odryglowanie w chwili zakończenia lub przerwania procesu ładowania |
Moce znamionowe wyjścia | 3,7 kW; 7,4 kW; 11 kW; 22 kW |
Liczba jednocześnie ładowanych samochodów | Dwa (2 x 22 kW max.) |
Obsługiwane złącza | Gniazdo stałe Typ II 16 i 32 A; złącze przenośne Typ I lub II 16 i 32 A |
Konstrukcja | Obudowa wykonana w całości ze stali nierdzewnej z możliwością malowania, wersje w innym wykonaniu do uzgodnienia |
Warunki pracy | Wbudowany automatyczny układ chłodzenia i ogrzewania stacji |
Obsługa | 10″ monitor wraz z panelem dotykowym |
Płatność | Czytnik kart RFID |
Sygnalizacja | Diody RGB sygnalizyjące stany pracy każdego z wyjść |
Rozliczenie | Wbudowane liczniki z MID dla każdego z wyjść |
Komunikacja | 2x karta SIM: GSM, GPRS, LAN, 3G, 4G, LTE |
Serwis | Zdalna diagnostyka stanów, dziennik zdarzeń, zdalny reset, gniazdo serwisowe, możliwość zdalnego załączenia i wyłączenia stacji |
Dodatkowe funkcje | 10″ panel LED wraz z panelem dotykowym, zdalna diagnostyka zabezpieczeń i stanów pracy, zdalny reset, załączenie i wyłączenie stacji, ograniczenie prądu ładowania, czytelny wielojęzyczny interfejs użytkownika, sygnalizacja stanów pracy dla każdego wyjścia za pomocą RGB, lokalizator GPS, możliwość dowol- nej konfiguracji wyposażenia i opcji |
Napięcie znamionowe:
400/230V AC
Częstotliwość znamionowa:
50 Hz
Maksymalny prąd znamionowy stacji ładowania:
3 x 63 A
Maksymalna wyjściowa moc stacji ładowania:
2 x 22 kW
Klasa ochronności:
pierwsza
Zakres temperatur pracy:
-20 do +50C
Stopień ochrony:
IP54
Wytrzymałośc mechaniczna:
Ik10
Układ zasilania:
TN-S, TNC-S
Przekrój przewodu zasilającego:
16 – 35 mm2
Wymiary:
1670 x 430 x 270 mm
Waga:
80 kg
Zastosowane zabezpieczenia | Zwarciowe, przeciążeniowe, przepięciowe gr. II, różnicowoprądowe Typ A + detektor prądów różnicowych, resztkowych DC |
Bezpieczeństwo | Wyłącznik główny, szybkie wyłączenie, ograniczenie prądu ładowania ”load balance”, detekcja przerwania przewodu ochronnego PE |
Układ blokowania gniazda/wtyczki | Automatyczne ryglowanie złącz w trakcie procesu ładowania i automatyczne odryglowanie w chwili zakończenia lub przerwania procesu ładowania |
Moce znamionowe wyjścia | 3,7 kW; 7,4 kW; 11 kW; 22 kW |
Liczba jednocześnie ładowanych samochodów | Dwa (2 x 22 kW max.) |
Obsługiwane złącza | Gniazdo stałe Typ II 16 i 32 A; złącze przenośne Typ I lub II 16 i 32 A |
Konstrukcja | Obudowa wykonana w całości ze stali nierdzewnej z możliwością malowania, wersje w innym wykonaniu do uzgodnienia |
Warunki pracy | Wbudowany automatyczny układ ogrzewania stacji |
Obsługa | Przyciski wandaloodporne |
Płatność | Czytnik kart RFID |
Sygnalizacja | Diody RGB sygnalizyjące stany pracy każdego z wyjść |
Rozliczenie | Wbudowany licznik z MID |
Serwis | Gniazdo serwisowe, wyłącznik główny |
Dodatkowe funkcje | Ograniczenie prądu ładowania, sygnalizacja stanów za pomocą RGB, możliwość dowolnej konfiguracji wyposażenia i opcji. Punkt ładowania zgodny z Ustawą o elektromobilności |
Napięcie znamionowe:
400/230V AC
Częstotliwość znamionowa:
50 Hz
Maksymalny prąd znamionowy stacji ładowania:
3 x 63 A
Maksymalna wyjściowa moc stacji ładowania:
2 x 22 kW
Klasa ochronności:
pierwsza
Zakres temperatur pracy:
-20 do +50C
Stopień ochrony:
IP54
Wytrzymałośc mechaniczna:
Ik10
Układ zasilania:
TN-S, TNC-S
Przekrój przewodu zasilającego:
16 – 35 mm2
Wymiary:
1670 x 430 x 270 mm
Waga:
60 kg
Zastosowane zabezpieczenia | Zwarciowe, przeciążeniowe, przepięciowe gr. II, różnicowoprądowe Typ A + detektor prądów różnicowych, resztkowych DC |
Bezpieczeństwo | Wyłącznik główny, szybkie wyłączenie, ograniczenie prądu ładowania ”load balance”, detekcja przerwania przewodu ochronnego PE |
Układ blokowania gniazda/wtyczki | Automatyczne ryglowanie złącz w trakcie procesu ładowania i automatyczne odryglowanie w chwili zakończenia lub przerwania procesu ładowania |
Moce znamionowe wyjścia | 3,7 kW; 7,4 kW; 11 kW; 22 kW |
Liczba jednocześnie ładowanych samochodów | Jeden (22 kW max.) |
Obsługiwane złącza | Gniazdo stałe Typ II 16 i 32 A; złącze przenośne Typ I lub II 16 i 32 A |
Konstrukcja | Obudowa wykonana w całości ze stali nierdzewnej z możliwością malowania, wersje w innym wykonaniu do uzgodnienia |
Płatność | Czytnik kart RFID |
Sygnalizacja | Diody RGB sygnalizyjące stany pracy każdego z wyjść |
Dodatkowe funkcje | Ograniczenie prądu ładowania, sygnalizacja stanów za pomocą RGB, możliwość dowolnej konfiguracji wyposażenia i opcji. Punkt ładowania zgodny z Ustawą o elektromobilności |
Napięcie znamionowe:
400/230V AC
Częstotliwość znamionowa:
50 Hz
Maksymalny prąd znamionowy stacji ładowania:
32 A
Maksymalna wyjściowa moc stacji ładowania:
22 kW
Klasa ochronności:
pierwsza
Zakres temperatur pracy:
-20 do +50C
Stopień ochrony:
IP54
Wytrzymałośc mechaniczna:
Ik10
Układ zasilania:
TN-S, TNC-S
Przekrój przewodu zasilającego:
6 – 16 mm2
Wymiary:
1200 x 150 x 150 mm